top of page

Zašto izabrati START PAKET?

Updated: Feb 11, 2022

Start paket uključuje sve što je potrebno za početno predstavljanje tvog branda u online svijetu odnosno za sve one koji tek započinju svoju online priču.


Posloži priču svog branda na društvenim mrežama od 'starta'.



Od analize branda, dizajna, strategije pa sve do objavljivanja sadržaja, Start paket je sveoubuhvatan. Pročitaj sve što start paket sadrži kroz pitanja na koja možda i ti tražiš odgovore.



1. Analiza trenutnog stanja i inicijalno postavljanje


Imaš li profile na društvenim mrežama na kojima bi tvoj brand trebao biti prisutan s obzirom na djelatnost? Imaju li profili osnovne informacije kako bi ih korisnici mogli pronaći? Kako možeš iskoristiti društvene mreže da rade za tebe?


Pregledat ćemo trenutnu prisutnost branda na društvenim mrežama i sugerirati što bi trebalo promijeniti ili dodati.


2. Trendovi na tržištu i dobri primjeri iz prakse​


Koji formati najbolje "prolaze" na društvenim mrežama? Kakve materijale trebaš za objavu? Na koje brandove se treba ugledati i zašto? Što radi tvoja konkurencija i kako joj ide?


Predstavit ćemo ti trendove na tržištu i dobre (i loše) primjere iz prakse kao smjernice.



3. Definiranje smjera


Kakvu emociju treba ostaviti tvoj brand na osobu koja se s njim prvi put susreće? Kako trebate pričati svoju brand priču? Što su glavne prodajne točke tvog branda?


Definirat ćemo smjernice za razvoj tvog branda. Predložit ćemo look & feel branda, a zajedno ćemo ga oblikovati.



4. Inicijalno postavljanje


Imaš li pripremljene materijale za društvene mreže? Profesionalne fotografije i logotip? Pitaš se kako u jednoj rečenici opisati čime se baviš?


​Postavit ćemo profile na društvenim mrežama s odgovarajućim vizualima i informacijama. A postavit ćemo i backend za upravljanje profilima.



​5. Izrada sadržaja


Koji su najbolji formati? Koje hashtagove koristiti? Zašto start paket sadrži 12 objava?


Napravit ćemo prijedlog (prvih) 12 objava za društvene mreže koje će ispričati priču branda raznolikim fotografijama, videima, gif animacijama, infografikama... 12 objava je dovoljno da osoba koja dođe na profil ili stranicu dobije dojam o brandu.



6. Savjetovanje i usmjeravanje


Kako dalje bez pomoći sa strane? Što, kada i kako objavljivati na društvenim mrežama? Kako oblikovati poruku koju želiš prenijeti pratiteljima?


Pomoću (online) sastanaka, prezentacija i detaljnih uputa ćemo tebe (i tvoj tim) usmjeriti kako da nastavite pričati priču branda i graditi zajednicu.




8 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page